Regulamin kursu WOLNE TAŃCE

REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG



1. Definicje


1. Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

1.Sprzedawca/Usługodawca - Harmony of Art Barbara Olech_z siedzibą przy ul. Laskowickeij 5 we Wrocławiu_, NIP 8951970015, adres poczty elektronicznej: kontakt@na-scenie.pl telefon 503046848

2.Punkt sprzedaży - miejsce sprzedaży online, w tym w szczególności sklep online pod adresem www.na-scenie.pl

3.Usługa/i - oferowana przez Sprzedawcę Usługa lub Usługi, szczegółowo opisane w niniejszym Regulaminie, będące przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

4.Konsument - osoba fizyczna dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5.Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6.Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę.

7.Regulamin - niniejszy Regulamin.

8.Umowa - umowa o wykonanie Usługi zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Punktu Sprzedaży. 

9.Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


2. Postanowienia ogólne


1.Niniejszy Regulamin określa sposób i zasady zawarcia Umowy. Sprzedawca świadczy następujące Usługi, szczegółowo opisane w dalszych punktach Regulaminu: Kurs online (Treść cyfrowa) , 

2. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Usług za pośrednictwem Punktu Sprzedaży, tj. sklepu internetowego pod adresem www.na-scenie.pl/

3.Miejscem świadczenia Usług jest Polska.

4. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą drogą pisemną, elektronicznie lub telefonicznie (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia składają zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 4. niniejszego Regulaminu. Sprzedawca umożliwia także kontakt przez kanały społecznościowe takie jak profil na Instagramie @na_scenie oraz Whatsapp pod nr telefonu 503046848. Sprzedawca odpowiada na wysłane zapytania od poniedziałku do piątku od 8 do 16.

5. Sprzedawca oświadcza, że wszystkie opinie o Usługach ujawnione na stronach Punktu Sprzedaży a także opinie opublikowane przez Sprzedawcę w social mediach pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy zakupili Usługę. Opinie od Klientów pozyskujemy poprzez: Wysyłanie zapytań do Klientów z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionej Usługi,

6 Do korzystania z Punktu Sprzedaży, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:

a)komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet

b)przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge - zaktualizowane do najnowszych wersji

c)aktywne konto na platformie ZOOM

d)aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

e)włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript

7. W razie niespełnienia przez Klienta wymogów technicznych wymienionych w punkcie 2.6. Regulaminu, Sprzedawca zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość komunikacji wykorzystującej środki porozumiewania się na odległość.

8.. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Jest on zobowiązany w szczególności do:

a)powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jej elementy techniczne,

b)niedostarczania i nieprzekazywania Treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

c)korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie wyłącznie dla własnego użytku osobistego, 

d)korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,

e)przestrzegania praw własności intelektualnych oraz praw własności przemysłowej przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim,


9. W przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez naruszenie postanowień punktu 2.8. Regulaminu, Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu, jak również może ograniczyć dostęp do jego/jej części lub całości, ze skutkiem natychmiastowym.



3. Usługi elektroniczne.


1.Usługodawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne i dobrowolne usługi polegające na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Punkcie Sprzedaży, udostępnianiu formularza umożliwiającego złożenie zamówienia na Usługi, a także usługi newslettera. 

2.Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień na Usługi oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Punktu Sprzedaży, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 4. Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 

3.Usługa newslettera udostępnia możliwość zapisania się na newsletter poprzez podanie maila na stronie internetowej Sklepu. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient, w każdej chwili i bez podania przyczyny, ma możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrybcję w treści otrzymywanych maili.

4.Usługi wskazane w punkcie 3.1. świadczone są przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługodawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu, w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, konieczności modernizacji, czy rozbudowy Sklepu.

5.Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym przerwy w funkcjonowaniu Punktu Sprzedaży spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Punktu Sprzedaży z infrastrukturą techniczną Klienta. 

6.Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z usługami świadczonymi drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.



4. Składanie zamówień


1.Zakres i szczegółowe informacje na temat konkretnej Usługi każdorazowo są wskazane w opisie Usługi dostępnej w Punkcie Sprzedaży. 

2.Klient może dokonać zakupu Usługi poprzez złożenie zamówienia w Punkcie Sprzedaży. Klient składa zamówienie po podaniu niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia.

3.W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca prześle Klientowi e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.

4.Do zawarcie Umowy dochodzi z momentem przesłania przez Sprzedawcę e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia, o którym mowa w punkcie 4.3. Regulaminu.


5. Realizacja Usługi - postanowienia ogólne.

1.Realizacja Usługi odbywa się standardowo w terminie 14 dni roboczych od momentu opłacenia Zamówienia, chyba że podczas Składania Zamówienia, w opisie Usługi lub w indywidualnych ustaleniach pomiędzy stronami Sprzedawca określi inny termin. Czas realizacji Usługi może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W przypadku, gdy realizacja Usługi nie jest możliwa w wyżej wskazanym terminie lub w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, wówczas Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji Usługi. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Klienta, może on odstąpić od Umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.

2.Usługi są świadczone przez Sprzedawcę lub przez upoważnione przez niego osoby posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie.

3.Szczegółowy opis, zakres i czas trwania konkretnych Usług jest określony w jej opisie na Stronie Usługodawcy. Warunki techniczne jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Klienta niezbędne do korzystania z konkretnej Usługi, wskazane są każdorazowo w opisie danej Usługi.  

4.Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, z ważnych powodów. Brak podania lub udokumentowania powodu wypowiedzenia skutkować będzie uznaniem wypowiedzenia za dokonane bez ważnego powodu. 

5.W sytuacji wypowiedzenia Umowy przez Klienta bez ważnego powodu Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie tytułem naprawienia szkody wynikłej z wypowiedzenia w wysokości opłaty za Usługę będącej przedmiotem Umowy. Na poczet odszkodowania Sprzedawca zaliczy dotychczas wpłaconą przez Klienta kwotę Usługi. Zasady rozliczeń związane z wypowiedzeniem Umowy z ważnych powodów zostały uregulowane w Regulaminie w kolejnych punktach.

6.Wypowiedzenie Umowy odbywa się poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości email na adres mailowy kontakt@na-scenie.pl.

7.Jeśli Klient jest uprawniony do zwrotu zapłaconej ceny Usługi (lub jakiejkolwiek jej części), zwrot pieniędzy wraz z odpowiednim dokumentem księgowym Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia przez niego wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy. 


6. Szczególne postanowienia dot. Usługi Kursu ONLINE

1.Sprzedawca świadczy Usługę Kursu online (Treści Cyfrowej) z zakresu tańca , zwaną dalej “Kursem Online”

2.Przystąpienie do Kursu Online nie wymaga żadnego doświadczenia w zakresie tańca.

3.Spotkania w ramach Kursu Online odbywają się raz w tygodniu, przez okres 8 tygodni

4.W przypadku, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta odstąpi od Umowy w zakresie Kursu Online w terminie krótszym niż na 3 dni przed jego rozpoczęciem, Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Kursu Online z potrąceniem kwoty, o której mowa punktu 6.6. niniejszego Regulaminu. W przypadku odstąpienia od Umowy w zakresie Kursu Online po jego rozpoczęciu, Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Kursu Online z potrąceniem kwoty, o której mowa w punkcie 6.6. oraz z potrąceniem świadczenia spełnionego do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia w stosunku do całości Kursu Online. W przypadku odstąpienia od Umowy w terminie dłuższym niż na 3 dni przed rozpoczęciem Kursu Online, nastąpi zwrot pełnej kwoty wpłaconej na poczet uczestnictwa w Kursie Online.

5.Po złożeniu Zamówienia przez Klienta na Kurs Online, Sprzedawca rezerwuje dla niego miejsce i tym samym uniemożliwia innym Klientom zapis na to miejsce w Kursie Online. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zostanie potrącona opłata rezerwacyjna za miejsce w Kursie Online wraz z kosztami poniesionymi przez Sprzedawcę w związku z administracyjną stroną organizacji i rezerwacji miejsca w Kursu Online w łącznej wysokości 20%

6.W przypadku wypowiedzenia Umowy (z ważnych powodów) w zakresie Kursu Online stosuje się takie same warunki zwrotu zapłaconej ceny jak przy odstąpieniu od Umowy w zakresie Kursu Online.


7. Cena.


1.Cena Usługi określona jest przez Sprzedawcę przed zawarciem Umowy w opisie Usługi. Podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (cena brutto).

2.Zamówienia złożone w Punkcie Sprzedaży mogą być opłacone: z góry - płatne bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy za pośrednictwem systemu STRIPE (przelew elektroniczny lub płatność kartą płatniczą: Visa, Mastercard, Maestro) 

3.Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia (dot. płatności tradycyjnym przelewem bankowym). Anulowanie zamówienia oznacza, że Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.

4.Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Stripe. Usługi te świadczy STRIPE PAYMENTS z siedzibą przy UL. LUDWIKA WARYŃSKIEGO 3A, 00-645 WARSZAWA.

5.Na każde zamówienie wystawiana jest faktura lub paragon. W przypadku faktury dostarczana jest ona drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej. Wskazanie przez Klienta danych do wystawienia faktury w postaci numeru NIP oraz firmy jednoosobowej działalności gospodarczej oznacza wyrażenie woli zawarcia Umowy jako przedsiębiorca.

6.Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.



8. Prawo do odstąpienia od Umowy.

1.Klient, będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy rozpoczyna się od momentu jej zawarcia. 

2.Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi, o którym mowa w ustępie 1.1 powyżej, w sytuacji kiedy Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości.

3.Jeżeli Usługa nie została jeszcze w pełni wykonana i Klient, będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po uprzednim zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia Usług przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, na zasadach opisanych w Regulaminie dla każdej z Usług (szczególne postanowienia dot. Usług). 

4.Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie ma zastosowania do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu Usługi.

5.Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta realizuje prawo odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie stosownego oświadczenia w dowolnej formie w tym między innymi na adres e-mail Sprzedawcy. Sprzedawca udostępnia wzór odstąpienia od Umowy na ostatniej stronie niniejszego Regulaminu.

6.Sprzedawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. W przypadku odstąpienia od Umowy, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić sobie to, co na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

7.Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte w pierwotnej transakcji.


9. Reklamacje Usług.

1.Sprzedawca w okresie dwóch lat od wykonania Usługi ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Usługi, na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego w związku z art. 638. 

2.Reklamację wadliwej Usługi można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Klienta, adres, datę złożenia Zamówienia lub wykonania Usługi, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe. 

3.Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.


10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.Sprzedawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

2.Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

3.Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Sprzedawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) a także zwracając się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, w tym informacje o podmiotach uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (w szczególności Rzecznicy Konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej) dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).


11. Bezpieczeństwo Danych Osobowych

1.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności. 

2.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Umowy. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

3.Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce Prywatności, która znajduje się na stronie www.na-scenie.pl/poltyka.html



12. Postanowienia końcowe.


1.Umowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, przez które rozumie się: 

a)zmiana przepisów prawa; 

b)dostosowanie treści Regulaminu do orzeczeń organów władzy państwowej lub europejskiej;

c)aktualizacja danych identyfikujących Sprzedawcę, w tym danych rejestrowych lub teleadresowych;

d)zmiany sposobów płatności i dostaw; 

e)zmiana zakresu, sposobów lub warunków świadczenia przez Sprzedawcę usług elektronicznych w postaci wprowadzenia nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu, w tym zmiany technologiczne oraz techniczne;

f)zmiany biznesowe; 

g)konieczność zmian redakcyjnych takich jak sprostowanie omyłek pisarskich, niejasności lub błędów;

h)przeciwdziałanie nadużyciom. 

3. Sprzedawca informuje Klientów o zmianie Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie nowego brzmienia regulaminu na stronie Sklepu oraz odpowiedniej informacji o zmianie za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

4. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o wprowadzonych zmianach, a Klient nie wypowiedział zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. Do Umów Sprzedaży zawartych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu, zastosowanie ma ówcześnie obowiązujący Regulamin. 

5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

5. Regulamin w aktualnym brzmieniu obowiązuje od 03.01.2025 r.


Regulamin legalnie zakupiony ze strony kancelarii Peace & Law. Kopiowanie regulaminu narusza prawa autorskiego jego autorki. Potrzebujesz regulaminu? Sprawdź ofertę na peaceandlaw.pl/sklep


WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Przykładowe OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ


…………………………………………                                            


…………………………………………


…………………………………………


(imię, nazwisko i adres konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta)


Niniejszym oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy o świadczenie usługi konsultacji.


Data zawarcia umowy (data potwierdzenia daty zajęć):……………………………………….


LICENCJA.


1.Sprzedawca jest właścicielem autorskich praw majątkowych do treści cyfrowych tj. kursu WOLNE TAŃCE 1.(dalej: Treści Cyfrowe) i w związku z tym jest uprawniony do udzielania Klientom licencji na korzystanie z nich na zasadach i w sposób przewidziany w niniejszych zapisach licencyjnych (dalej: Licencja).

2.Treści cyfrowe nie mają formy materialnej i nie są w takiej formie wprowadzana do obrotu. Z tego powodu nie można mówić o wyczerpaniu praw autorskich i zakazany jest ich dalszy obrót. Oznacza to w praktyce, że nie znajduje do nich zastosowanie przepisów o tzw. ,,dozwolonym użytku”. Udostępnienie Treści Cyfrowych osobom trzecim, nawet najbliższej rodzinie (odpłatnie lub nieodpłatnie) nie jest dozwolone i stanowi naruszenie praw autorskich Sprzedawcy. 

3.Udzielona Ci Licencja ma charakter Licencji niewyłącznej, niekomercyjnej, obowiązuje na terytorium świata i jest nieograniczona w czasie. Cena zakupionej Treści Cyfrowej jest jednocześnie ceną udzielonej Licencji. 

4. Licencja niekomercyjna uprawnia Cię do korzystania z Treści Cyfrowych wyłącznie na własne, wewnętrzne potrzeby, bez możliwości dokonywania ich sprzedaży (odsprzedaży), najmu, leasingu, dzierżawy, świadczenia usług lub innych czynności z innymi osobami trzecimi (zarówno odpłatnie jak i nieodpłatnie). 

5. W ramach Licencji możesz korzystać z Treści Cyfrowych wyłącznie na następujących polach eksploatacji: wyświetlanie, odtwarzanie,  wprowadzanie do pamięci komputera (w tym pamięci RAM) lub serwera jedynie na nośnikach, które należą do Ciebie i tylko na użytek własny.

6. Nie możesz w żaden sposób rozpowszechniać ani udostępniać Treści Cyfrowych, ingerować w ich treść lub wygląd, zarówno w całości jak i w ich części, przerabiać ich, kopiować, tworzyć opracowań lub w jakikolwiek inny sposób modyfikować.

7. Uprawnienia wynikające z udzielonej Licencji przysługują wyłącznie Klientom, tj. osobom, które nabyły Treści Cyfrowe legalnie tj. zgodnie z obowiązującym regulaminem i Licencją. Zgodnie z obowiązującym prawem korzystanie z Treści Cyfrowych w sposób sprzeczny z udzieloną Licencją (np. poprzez udostępnianie ich innym osobom) może stanowić nie tylko odpowiedzialność cywilną, ale także karną.

8. Postanowienia niniejszej Licencji zaczynają wiązać Cię wraz z pierwszą czynnością, która prowadzi do umożliwienia legalnego zapoznania się z treścią Treści Cyfrowych. Czynność ta może polegać w szczególności na zalogowaniu się do konta, pobraniu Treści Cyfrowych, wyświetleniu ich, otwarciu a także w inny sposób, jaki wiąże się ze składaniem oświadczeń woli na odległość. W przypadku dokonania kilku czynności datę związania niniejszą Licencją określa data najwcześniejszej czynności.

9. Licencja ta nie uprawnia Cię do udzielania dalszych licencji (sublicencji), chyba że Sprzedawca udzieli na to wyraźną zgodę wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Zgoda ta może być obarczona dodatkowymi zobowiązaniami.

10. Treści Cyfrowe mogą być zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem. Informacja o ewentualnej formie zabezpieczenia zostanie ujawniona w opisie Treści Cyfrowej. Nie możesz usuwać lub modyfikować wprowadzonych zabezpieczeń. 

11. Sprzedawcy w każdej chwili przysługuje uprawnienie do dokonania kontroli, czy korzystasz z Treści Cyfrowych zgodnie z udzielona Licencją. Uprawnienia kontrolne Sprzedawcy obejmują w szczególności prawo do żądania informacji i wyjaśnień w zakresie korzystania z Treści Cyfrowych a także dokonanie nabycia Treści Cyfrowych (lub próba dokonania) od Klienta bez ujawniania tożsamości Sprzedawcy lub bez wskazania, że nabycie (lub jego próba) dokonywane przez osobę trzecią odbywa się na polecenie Sprzedawcy.

12. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących uprawnień związanych z korzystaniem z Treści Cyfrowych, w tym zainteresowania komercyjnym wykorzystaniem czy jego dalszą odsprzedażą, skontaktuj się proszę pod tym adresem kontakt@na-scenie.pl. 






INFO:

Polityka Prywatności

Regulamin WOLNE TAŃCE

Regulamin KONKURS


Wszelkie aktualne informacje dotyczące kursów oraz warsztatów znajdziecie na fb. 

TELEFON:

+48503046848

EMAIL:

kontakt.nascenie@gmail.com

AI Website Creator